نصب پکیج شوفاژ دیواری و اسپلیت در شیراز

نصب پکیج شوفاژ دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده

نصب پکیج شوفاژ دیواری و اسپلیت در شیراز

نصب پکیج شوفاژ دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده

نصب پکیج شوفاژ دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده9177375800

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۸
مرداد


ریست کردن پکیج باعث راه اندازی مجدد پکیج میشود، در نتیجه اگر به دلایلی مانند بسته بودن شیر گاز، دستگاه ارور بدهد، ریست کردن چاره مشکل پکیج است. قبل از عیب یابی پکیج دیواری بوتان بهتر است یک مرتبه دستگاه را ریست کنید.دکمه ریست انواع پکیج دیواری بوتان یکی از دغدغه هایی است که همیشه اکثر مشتریان جهت پیدا کردن آن به سایت های مختلف رجوع میکنند. در این مقاله سعی داریم نحوه ریست انواع پکیج دیواری بوتان را به شما نمایش دهیم
چه زمانی پکیج بوتان نیاز به ریست کردن دارد؟
ریست کردن پکیج به معنای راه‌اندازی مجدد دستگاه است و زمانی که مشکلی در دستگاه به وجود می‌آید و خطایی در آن بروز می‌کند، بهتر است یک‌ بار پکیج را ریست کنید و اگر مشکل برطرف نشد، به طور دقیق‌تر خطای دستگاه را بررسی نمایید.یک دستگاه پکیج ممکن است به دلایل زیادی نیاز به ریست کردن و راه اندازی مجدد داشته باشد. مثلا یکی از خطاهایی که در دستگاه های ورونا و پرلا بیشتر دیده میشود ارور e1 است. برای رفع خطای e1 در پکیج بوتان، بهتر است قبل از هر چیزی یک مرتبه پکیج را ریست نمایید تا اگر ظاهر شدن ارور به خاطر مسئله ای مانند قطع گاز پیش آمده است برطرف شود. به یاد داشته باشید که همه مشکلات پکیج به وسیله ریست کردن قابل حل و فصل نیستند، به همین سبب زمانی که مشکلی در پکیج شما ایجاد شد می‌توانید ابتدا آن را ریست کنید و اگر باز هم مشکل برطرف نشد حتماً از افرادی متخصص بخواهید تا مشکل را مورد بررسی قرار دهند.( البته شما می توانید انواع کد خطاهای پکیج دیواری بوتان را در سایت شیراز ملاحظه فرمائید)
ریست پکیج بوتان مدل bn

نبودن دکمه ریست در پکیج های بوتان به معنی ریست نشدن ان ها نیست. هر کدام از پکیج های بالا به روش مشخص خودش ریست میشود . در پکیج بوتان مدل bn کافیست کلید تغییر فصل را یک مرتبه روی حالت تابستانه و مجددا روی حالت زمستانه تنظیم کنید تا پکیج ریست و راه اندازی مجدد گردد.
ریست پکیج بوتان مدل کالداونزیا و اپتیما
ادامه مطالب را اینجا ببینید
مشاور فروش: 9174939001
آدرس: شیراز- چهارراه هوابرد بسمت سرباز بعد از ساختمان بهزیستی طبقه فوقانی کتلت گوارا واحد4


 

  • نصب پکیج شوفاژ دیواری و اسپلیت در شیراز